Szállítási információk

Belföldi szállítás módja:

A Csaladinaptar.hu webáruházból a kiszállítás minden esetben GLS futárszolgálattal, kivételes esetekben Magyar Postával történik. Minden esetben arra törekszünk, hogy a vevő számára minél kedvezőbb szállítást tudjunk biztosítani.

  • GLS Hungary Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
  • Magyar Posta Zrt. 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Belföldi szállítás költsége: 

A házhoz szállítás minimum költsége 1.767 Ft (2022 augusztus 1.-től) 0-2Kg között.
A csomagpontra történő szállítás minimum költsége 1.080 Ft (2022 augusztus 1.-től).
Ezt érdemes a rendeléskor figyelembe venni, és inkább nagyobb mennyiséget rendelni, hogy megtérüljön a szállítás költsége.

Külföldről is rendelhetek csomagot?
Igen, jelenleg már 29 országba szállítunk, a díjak a szállítási információk oldalon olvashatóak.

Milyen üzletben vásárolhatom meg a naplót és a naptárt?
Egyelőre csak a webshopban lehet vásárolni, viszonteladó partnereinkről hírt fogunk adni Facebook oldalunkon.

Csomagponton is át tudom venni a csomagom?
Jelenleg GLS csomagpont átvevőhelyekre tudunk szállítani.
Fontos, hogy GLS csomagpont automata esetén előfordulhat, hogy az adott tároló automata tele van (ünnepek közeledtével) – ebben az esetben akár több napig is eltarthat, mire ki tudja helyezni a depó a rendelésed. A GLS csomagpontok aktuális listáját itt találod: gls-group.eu/hu/depo-csomagpont-kereses

Meddig tudom átvenni a csomagponton csomagot?

  • GLS futárszolgálat esetén 2 alkalommal kísérli meg a futár a kiszállítást.
  • GLS Csomagpont esetén 3 munkanapig van lehetőséged átvenni a rendelésed.

Mikor és hol vehetem át személyesen a csomagom?
Rendelésedet a raktárunkban (2119 Pécel, Maglódi út 25. B. épület földszint 4.) tudod átvenni személyesen, a telefonos visszaigazoláskor egyeztetett időpontban. Személyes átvétel csak a már kifizetett megrendelések esetén lehetséges, az átvételi ponton nincs mód fizetésre. Az átvétellel kapcsolatban a +36-70/6700-226-os telefonszámon lehet egyeztetni a részletekről.

Vásárolhatok az irodában is?
A helyszínen nincs lehetőség fizetésre, így csak a már előre kifizetett (banki utalás, Stripe bankkártyás fizetés) rendelések vehetők át így.

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomagom?
Ha úgy gondolod, hogy a rendelésed tartalma is megsérült a kiszállítás közben, semmiképp se vedd át a csomagot! Az irodában gondosan készítjük össze a csomagokat, ám a szállítás közben előfordulhat, hogy megsérülnek. Ha ilyet tapasztalsz, fotózd le a sérült terméket és a rendelési adatok megadásával együtt küldd el nekünk az iroda.csaladinaptar@gmail.com címre.
Ha mégis átvetted a csomagot és később derült ki, hogy a termékek sérültek akkor reklamáció esetén fontos, hogy a sérült termék eredeti csomagolását minden esetben meg kell tartanod, mert a futárszolgálat egy esetleges kárszemlét csak ennek megléte esetén tud lefolytatni.

Személyes átvételt választottam. Mikor vehetem át a terméket?
E-mailben fogsz kapni értesítést, mikor vehető át a rendelésed. Az összekészített rendelést hétköznap 9:00 és 14:30 között tudod átvenni, miután megkaptad az értesítő emailt és megtörtént az időpont egyeztetés.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy előreutalásos rendelés esetén az összekészített, de még ki nem fizetett csomagot, 10 napig tároljuk. Az előre kifizetett megrendelésekre természetesen ez az időkorlát nem vonatkozik.

Szállítás határideje:

A 10 óráig beérkező megrendeléseket a beérkezést (előre fizetés esetében az összeg beérkezését) még aznap átadjuk a futárnak. Ezután kapsz egy értesítő e-mailt a várható szállításról, illetve a szállítás reggelén is kapsz egy újabb e-mailt a szállítás pontos időpontjáról (néhány órás időintervallum megadásával).
Amennyiben nem felel meg a megadott időpont, a levélben található linkre kattintva van lehetőséged módosítani azt.
Ha a termék esetleges aznapi feladására készlethiány miatt nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben, vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ezen termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válassz. Amennyiben egy megrendelésen különböző szállítási határidejű árucikkek vannak, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó.
Esetleges szállítási késedelem esetén az Ötletiroda Kft.-t kártérítési kötelezettség nem terheli. A megrendelt termékek vételárának előreutalással való megfizetése esetén, amennyiben a megrendelés az Ötletiroda Kft. érdekkörében felmerült okból hiúsul meg, úgy az Ötletiroda Kft. a vételár összegét köteles visszautalni a megrendelő részére, ezen túlmenően az Ötletiroda Kft.-t kártérítési kötelezettség nem terheli.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy előreutalásos megrendelés esetén az összekészített csomagot 10 napig tudjuk félretenni, ha ezalatt nem érkezik be az utalás, akkor törölnünk kell a megrendelést, amiről értesítést küldünk, így amennyiben továbbra is kéred a termékeket, akkor újabb rendelést kell leadnod.

Külföldi szállítás módja és költsége (2022. február 15-től):

A külföldi kiszállítás a GLS futárszolgálat segítségével történik. Az egyes országokba történő kiszállítás költsége az alábbi táblázatban látható*:

Körzet (Ft / csomag) < 2 kg < 3 kg < 5 kg < 10 kg < 15 kg < 20 kg < 25 kg < 30 kg
1. Zóna4.384 Ft4.680 Ft4.753 Ft5.051 Ft5.422 Ft5.868 Ft6.536 Ft7.279 Ft
2. Zóna4.531 Ft4.753 Ft4.977 Ft5.125 Ft6.016 Ft6.831 Ft7.5474 Ft8.317 Ft
3. Zóna7.279 Ft7.650 Ft8.020 Ft8.317 Ft8.763 Ft9.209 Ft10.545 Ft11.732 Ft
4. Zóna7.873 Ft8.913 Ft9.880 Ft10.843 Ft16.040 Ft21.093 Ft23.765 Ft26.290 Ft
5. Zóna20.052 Ft22.474 Ft27.719 Ft41.297 Ft53.533 Ft64.420 Ft73.966 Ft82.171 Ft
ZónákOrszágok
1. ZónaSzlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
2. ZónaLengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc
3. ZónaDánia, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország, Monaco
4. ZónaLitvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország
5. ZónaSzerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegro, Izland, Albánia, Észak-Macedónia, Málta, Törökország, Ciprus, Koszovó, Andorra, Gibraltár

* A táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak! Kérjük, a külföldre történő rendelés előtt, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy emailben, mert egyes országokba történő szállítás esetén további vámkezelési és egyéb adminisztrációs költségekkel is számolni kell. Az árak csomagonként értendőek és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

5% kedvezmény
20% kedvezmény
Pörgess újra!
Majdnem…
1000 Ft kupon
Ingyenes szállítás
5% kedvezmény
Zsákbamacska
Pörgess a kedvezményért!

Szerencsésnek érzed magad? Itt az idő, hogy pörgess egy jót és - ha nyersz - azonnal beválthatod nyereményed. Készen állsz?

A játékban való részvétellel elfogadod az adatvédelmi tájékoztatónkat.

.